سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یادداشت ثابت - شنبه 92 دی 1 :: 5:13 عصر ::  نویسنده : karim Hemmati
اوباما, میشل اوباما, هدیه کریسمس
" میشل اوباما " بانوی اول کاخ سفید فاش کرد به مناسبت فرا رسیدن سال نو و هدیه کریسمس یک دست لباس ورزشی برای اوباما خریده است. او به خبرنگاران گفت : قبلا با هم صحبت کردیم و...

" میشل اوباما " بانوی اول کاخ سفید فاش کرد به مناسبت فرا رسیدن سال نو و هدیه کریسمس یک دست لباس ورزشی برای اوباما خریده است. او به خبرنگاران گفت : قبلا با هم صحبت کردیم و او چیزی که نیاز داشت به من اطلاع داد و من هم به عنوان هدیه کریسمس برایش خریدم.
میشل اوباما که شبهای قبل از سال نو میلادی را به سرکشی به بیمارستانهای کودکان اختصاص داده است در جمع خبرنگاران افزود : باراک به ورزش خیلی علاقه دارد و برای جلوگیری از اضافه وزن و سلامتی ورزش میکند. اما من هرگز او را وادار به ورزش کردن نکرده ام.

میشل اوباما اعلام کرد : من حتی برای دخترها هم هدایای کوچکی در نظر گرفتم. من معتقدم برای هدایای کریسمس باید بوجه ای خاص در نظر گرفت و با توجه به شرایط بحران اقتصادی این روزها نیازی به خرید هدایای بزرگ نیست. و اضافه کرد: البته دخترها هم تقاضای زیادی نداشتند و من با توجه به شرایط سنی آنها و بودجه خریدهایم برای آنها هدیه گرفتم.



موضوع مطلب :


یادداشت ثابت - شنبه 92 دی 1 :: 5:13 عصر ::  نویسنده : karim Hemmati
آرایش کردن, آرایش, باربی
خانم " لورای لی " یک ژاپنی الاصل ساکن انگلیس است که به خاطر علاقه فراوانش به شخصیت " باربی " خود را تبدیل به یک عروسک زنده کرده است. او که در یک آرایشگاه زنانه کار میکند با استفاده از لنزهای تماسی...

خانم " لورای لی " یک ژاپنی الاصل ساکن انگلیس است که به خاطر علاقه فراوانش به شخصیت " باربی " خود را تبدیل به یک عروسک زنده کرده است. او که در یک آرایشگاه زنانه کار میکند با استفاده از لنزهای تماسی، مژه مصنوعی و تکنیک های آرایشی با صرف روزانه 4 ساعت زمان خود را به یک باربی زنده تبدیل میکند.

آرایش کردن, آرایش, باربی

او میگوید با تلفیقی از مد ژاپنی و پرنسس صورتی پوش عروسک های باربی ، این چهره عروسکی را انتخاب کرده است. این دختر 21 ساله اضافه میکند با کشیدن خط چشم با فاصله بسیار از پلک واقعی اش و استفاده از حدود 14 مژه مصنوعی مجزا چشمهای درشتی برای خود درست میکند تا بیشتر به یک عروسک شباهت پیدا کند.
او میگوید حتی هنگام خروج از منزل برای خریدهای روزمره هم این فرآیند آرایشی را طی میکند و معتقد است این کار نه تنها سخت نیست بلکه برای وی به نوعی تفنن و سرگرمی نیز هست.
این اولین مورد از عروسک های زنده نیست . تب تبدیل شدن به یک شخصیت فانتزی مدتهاست که در غرب شدت یافته است و افرادی در کشورهای مختلف با صرف هزینه های چند ده میلیون دلاری خود را به عروسک تبدیل میکنند.



موضوع مطلب :


<   <<   6   7   8   9   
تب کده
درباره وبلاگ

پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 20
کل بازدیدها: 175979