سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یادداشت ثابت - سه شنبه 92 دی 25 :: 10:30 صبح ::  نویسنده : karim Hemmati
علاقه مندی دختران, علاقه دختر به پسر, آموزش روابط زناشویی

 

از نقطه نظر مردان، زنان هنگام ابراز علایق رومانتیک خود بصورتی زیرکانه و پیچیده عمل می کنند ( مگراینکه طرف مقابلشان خوش تیپ و پول دار باشد آنجوریکه خودشان اظهار می کنند) و اکثر آنها جوابهای ضـد و نقیضی میـ دهـند چون خودشان مطمئن نیستند که چـه چیزی در سرشان می گذرد.

 

بنابراین آنچه که اغلب آقایان به دنبالش هستند، یک سری علائم و نشانه هایی اسـت که بوسیله آنها متوجه علاقه مندی حقیقی طرف مقابلشان شوند.

 

در زیر برخـی از نشانهنه هـایی کـه می تـواند نشانهه علاقمندی یک زن باشد را مشاهده می کنید:

 

1 - او همگام با شما است

ناگهان متوجه می شوید که او همه جا حضور دارد. او "بطور اتفاقی" هر کجا شما هستید پیدایش می شود، یا در راهروی محل کارتان مرتب جلوی شما قدم می زند، یا "تصادفی" به شما برخورد می کند، یا در میهمانی در اطراف شما مانور می دهد.

آنچه که او انجام می دهد تلاش برای جلب توجه شما است، و بـرای این اسـت که خود را در موقعیتی قرار می دهد تا شما "قدم اول" را بردارید. مسئله اینـجا اسـت کــه بـسـیـاری از مردان نسبت به این عمل زنان بی توجه هستند و به همین دلیـل بسیاری از فرصت ها را از دست می دهند. مردان مستقیم عمل می کنند، زنان غیر مستقیم. بنابرایـن اگر زنـی مکررا" شروع به قـرار گـرفـتـن سـر راه شـما نـمود، احتمال اینکه او اینکار را عمدا" انـجام می دهد زیاد است.

 

2 - او حرکاتی بخصوص انجام می دهد

یک جمله قدیمی می گوید:"جسم دروغ نمی گوید." طبیعت بشر را جوری برنامه ریزی نموده که هنـگام ابـراز علاقهه بـی اخـتیـار شـروع بـه انـجام یـک سـری حرکات جسمانی مشخص می کند. این اعمال غیر شفاهـی از گـشاد شـدن چشم هنگام نظاره به چیزی جالب گرفته تا لبخند زدن و لمس کردن، متغیر است.

 

در اینجا برخی از علائم زبان جسمانی را مشاهده میکنید:

* اشاره نمودن در جهت شما با پاها یا شانه ها

* خم شدن به طرف شما هنگام صحبت

* بازی کردن با مو و دست کشیدن لای موها

* نوازش کردن جواهرات ( مانند گوشواره ) و لمس نمودن دسته عینک

* چشم برنداشتن از شما هنگام صحبت و گفتگو

* تقلید از حرکات شما ( مثلا" اگر دست خود را روی میز بگذارید او هم همین کار را می کند.)

* لبخند زدن هنگامی که شما او را برانداز می کنید.

* اگر برخی از این علائم را هنگام حضور طرف مقابل مشاهده نمودید، تقریبا" می توانید مطمئن شوید که او چراغ سبز شروعرابطه برای ازدواج را دارد به شما نشان می دهد.

 

3 - او هیچگاه برای شما سرش شلوغ نیست

این اصلی ترین قانون بازی عشق است. اگر زنی علاقه به برقراری رابـطـه و بـیرون رفتن با شما داشته باشد، همیشه خودش را در دسترس قرار می دهد. یـعنـی او یـک شـمـاره تلفن کاری یا آدرس ایمیل به شما خواهد داد. او در اسرع وقت به تلفـن یا ایـمیـل شـما جواب خواهد داد. او دعوت شما را برای با هم بودن خواهد پذیرفت - و اگر او در روزی که شما تعیـین کرده اید وقت نداشت، چیزی شبیـه این خواهد گفت: "خوب، این پنجشنبه نمی تونم، اما اگر اشکال نداره بندازیم برای پنجشنبه دیگه، باشه؟ "

 

شـمـا هـرگـز از یـک زن علاقهـه مـند چـنین جملاتی را نخواهید شنید: " الان واقـعـا" سـرم شلوغه"، یا "بذار بینم وقت دارم"، یا "نمیدونم بتونم بیام یا نه"

 

4 - او در مورد شما کنجکاو است

زنی که به شما علاقه مند است دوست دارد همه چیزتان را بداند ( تا بتواند در این مـورد با دوستان دخترش صحبت کند). او درمورد خانواده، پیشینه،سلیقه غذایی، موسیقی، فیلم و مسائل گوناگون شما پرسش خواهد کرد. انگیزه اصلی او این اسـت کـه عـلایـق شما را بشناسد تا بتواند خود را دارای علایق مشــتـرک بــا شما نموده و پـیـوسـتـگـی بیشتری با شما ایجاد کند. مثلا اگر از قایق سواری خوشتان نمی آید، او نیز ناگهان از این کار متنفر می شود.

 

5 - او وضعیت مالی شما را می سنجد

زن علاقه مند دوست دارد منابع و بنیه مالی همسر آینده خود را مورد سنجش قرار دهد. سؤالاتی مانند: "کجا زندگی می کنی؟"، "چه ماشینی داری؟" و "شغلت چیه؟" مـی تواند نشانه علاقه مندی وی باشد. اگر پاسخ این سؤالات مطابق با "استانداردهای" او باشــد، علائم بعدی ظاهر خواهند شد وگرنه او در غباری از مه فرو خواهد رفت.

 

6 - او در مورد آینده صحبت می کند

یک زن علاقه مند همیشه دوست دارد در مورد نقشه های آینده و کارهایی که می توانید با هم انجام دهید اشتیاق نشـان مـی دهد. در واقع او اغلب چیزی شـبـیـه ایـن میـ گـویـد: "وای... تـو هـم از بـولیـنگ خوشت میاد؟ باید یه بار با هم بریم بازی کنیم." اگر او چنین عمل نمود، شک نکنید که دوست دارد ازش بخواهید با شما بیرون برود.

 

7 - او بیقراری و بی تابی می کند

اگر او واقعا" علاقه مند باشد، همانند یک گربه دور و بر شما دستپاچه و بیقرار خواهد بود، بخصوص هنگامی که شما نتوانید متوجه علائم اشتیاق او شوید. البته ممکن است که ذاتا" یک شخص خجالتی نرمال باشد - اگر او فقط پیش شما بی قراری می کند، احتمالا در سرش فکر ازدواج دارد.

 

8 - او نسبت به زنان دیگر، حسادت می ورزد

یک زن سعی می کـند از مـرد مـورد علاقه خود همانند یک عقاب مراقبت نموده و او را با چنگ و دندان حفظ کند. بنابراین اگر در حـال جوک گفـتن بـرای زنـان دیـگر متـوجـه حرص خوردن و جلز و ولز کردن او شـدیـد، بـدانـید کـه او انـتظار دارد برایش بیشتر از یک دوست باشید.

 

البته نشانه های فوق ممکن است لزوما" دلیل بر علاقهه مـندی یک زن نـبـاشد چـون بـرخـی از زنان کلا" با دیگران حالتی دوستانه دارند اما اگر تـعـداد زیـادی از ایـن عـلائم را در فـردی مشاهده نمودید می توانید به خود امیدواری دهید و به دلتان صابون بزنید.




موضوع مطلب :


یادداشت ثابت - دوشنبه 92 دی 24 :: 9:50 صبح ::  نویسنده : karim Hemmati
مرتضی حیدری, خواستگاری, جلسه خواستگاری
«مرتضی حیدری، مجری تلویزیون که او را با لبخند پر از شرم و حیا و لب‌های غنچه‌ای‌اش در هنگام گفت‌وگو با محمود احمدی‌نژاد می‌شناسیم، سرانجام در سن 45 سالگی ازدواج کرد...


«مرتضی حیدری، مجری تلویزیون که او را با لبخند پر از شرم و حیا و لب‌های غنچه‌ای‌اش در هنگام گفت‌وگو با محمود احمدی‌نژاد می‌شناسیم، سرانجام در سن 45 سالگی ازدواج کرد. او تا این سن به رغم اصرار خانواده همه کیس‌های پرشمار ازدواجی که پیش می‌آمد (به طور میانگین روزی سه مورد) را رد می‌کرد اما پس از پایان دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد، ناگهان خلاء بزرگی را در زندگی خود احساس کرد.»

امیر وفایی در مطلبی طنز که در صفحه آخر شماره امروز روزنامه قانون منتشر شد، با این مقدمه نوشت: «مرتضی طی هشت سال گذشته، هر سه ماه یک بار با رئیس‌جمهور مصاحبه داشت و بیشتر زمانش را به تهیه سوالات چالشی و رئیس‌جمهور برانداز اختصاص می‌داد. مشغله او آن قدر زیاد بود که یک لحظه هم نمی‌توانست به تاهل فکر کند. حتی یک بار احمدی‌نژاد وقتی در جریان مصاحبه زنده متوجه شد حیدری مجرد است با ناراحتی به او گفت: «خجالت نمی‌کشی؟» اما آقای مجری با لپ‌های گل‌انداخته یکی دیگر از آن خنده‌های معروف را تحویل رئیس‌جمهور داد و دل او را برای ادامه گفت‌وگو نرم کرد.

با پایان کار دولت دهم، نمودار اوقات فراغت مرتضی حیدری شیب صعودی چشمگیری به خود گرفت و به این ترتیب احساس ازدواج در تار و پود اندام وی تنیده شد. او هر شب در کابوس‌هایش بقایی و مشایی را می‌دید که مشغول ساییدن قند روی سرش هستند اما زمانی که می‌خواست زیرچشمی‌ فردی که کنار دستش نشسته را نگاه کند، احمدی‌نژاد را می‌دید که چشم‌هایش را ریز کرده و می‌گوید: «خجالت بکش... حیا کن.»

حدود یک ماه پس از پایان دولت دهم اولین جلسه خواستگاری حیدری از یکی از کیس‌های ازدواجش در کافی‌شاپ برگزار شد. آقای مجری به همراه یکی از دوستانش در محل حاضر شده بود.

همسر: ببخشید ایشون رو معرفی نمی‌کنید؟
حیدری: ایشون دوستمه. نمی‌شناسید؟ همون که توی مناظره‌ها هم کنار من می‌نشست.

همسر: بله، می‌دونم. حضورشون اینجا چه دلیلی داره؟
حیدری: همین جوری ... خیلی ساکته. اصلا حرف نمی‌زنه. شما راحت باشید.
همسر: متاسفانه من اینجوری نمی‌تونم راحت باشم.
(حیدری 5 هزار تومان به دوستش می‌دهد، چیزی در گوش او می‌گوید و راهی‌اش می‌کند)
همسر: من یه قهوه اسپرسو می‌خورم ... شما چی؟

حیدری: من سوسیس تخم مرغ.
همسر: ندارن اینجا از این چیزا.

حیدری: یه چیزی باشه که سیر کنه دیگه. همین ژامبون تنوری که نوشته خوبه. یه ژامبون تنوری دو رو خاشخاشی. (چند لحظه سکوت حاکم می‌شود) می‌تونم یه سوال بپرسم؟
همسر: خواهش می‌کنم.

حیدری: به نظر شما هدفمندی یارانه‌ها قدرت خرید مردم رو افزایش داده؟
همسر: اوووووومممم ... والا چی بگم؟! آمادگی این سوالو نداشتم.

حیدری: چه برنامه‌ای رو برای مهار تورم نقطه به نقطه پیشنهاد می‌کنید؟
همسر: نمی‌دونم ... آخه من که کاره‌ای نیستم. بهتون که گفته بودم دانشگاه نرفتم. دیپلم گلدوزی دارم. راستی نظر شما درباره ادامه تحصیل همسر آینده‌تون چیه؟ (حیدری نگاه می‌کند و لبخند می‌زند) نظری ندارید؟

حیدری: صادقانه بگم که من فقط می‌تونم سوال بپرسم، نمی‌تونم جواب بدم. چند ساله اینجوری شدم. دکتر 50 جلسه فیزیوتراپی و گفتاردرمانی برام نوشته. می‌گن برطرف می‌شه ... بگذریم، از طعم قهوه راضی هستید؟
همسر: من از شما سوال می‌کنم ... ژامبونش چطوره؟

چشم‌های حیدری پر از اشک می‌شود، از جایش بلند می‌شود، ناگهان بغضش می‌ترکد و به طرف در خروجی کافی‌شاپ می‌دود.»




موضوع مطلب :


یادداشت ثابت - دوشنبه 92 دی 24 :: 9:48 صبح ::  نویسنده : karim Hemmati

یک پزشک: گاهی عکس‌هایی می‌بینیم که باورش دشوار است که بدون دستکاری و فوتوشاپ خلق شده‌باشند. این کاری است که پیش‌تر، توسط «کریستی میشل» در پروژه‌ی «سرزمین عجایب» نیز انجام شده‌است.

در این راستا، یک هنرمند اهل کره‌جنوبی به نام «لی جی یونگ» هم دست به خلق تصاویری فانتزی و فاقد فوتوشاپ زده. علاوه بر این، کار او این مزیت را دارد که تمام عکس‌ها را در استودیویی کوچک به ابعاد 240×410×360 (مقیاس سانتی‌متر) ثبت کرده‌است.

تصاویری که مشاهده می‌فرمایید، بخشی از تصاویر پروژه‌ی «عرصه‌ی ذهن» است و از رئال‌ترین تا فانتزی‌ترین اجزای تصاویر بدون هیچ دستکاری‌ای خلق شده‌اند. دنیایی که یونگ خلق کرده، بخشی از تجربه‌ی سفرش به دنیای درون بوده‌است.

این تصاویر که «جزئی از قلب، خاطره و رویاهای» عکاس توصیف شده، از شروع تا پایانش چندین ماه به طول انجامیده، چرا که تمام دکورها باید با دست ساخته می‌شدند. بخشی از این تصاویر، در ادامه‌ی پست می‌آید.

باور کنید فوتوشاپی در کار نیست! +عکس فوتوشاپ,لی جی یونگ,فانتزی


باور کنید فوتوشاپی در کار نیست! +عکس فوتوشاپ,لی جی یونگ,فانتزی


باور کنید فوتوشاپی در کار نیست! +عکس فوتوشاپ,لی جی یونگ,فانتزی


باور کنید فوتوشاپی در کار نیست! +عکس فوتوشاپ,لی جی یونگ,فانتزی


باور کنید فوتوشاپی در کار نیست! +عکس فوتوشاپ,لی جی یونگ,فانتزی


باور کنید فوتوشاپی در کار نیست! +عکس فوتوشاپ,لی جی یونگ,فانتزی


باور کنید فوتوشاپی در کار نیست! +عکس فوتوشاپ,لی جی یونگ,فانتزی


باور کنید فوتوشاپی در کار نیست! +عکس فوتوشاپ,لی جی یونگ,فانتزی


باور کنید فوتوشاپی در کار نیست! +عکس فوتوشاپ,لی جی یونگ,فانتزی


باور کنید فوتوشاپی در کار نیست! +عکس فوتوشاپ,لی جی یونگ,فانتزی



موضوع مطلب :


یادداشت ثابت - دوشنبه 92 دی 24 :: 9:47 صبح ::  نویسنده : karim Hemmati

اندام, پرورش اندام, اندام زن

 

بزرگی شکم

قدیم‌ ها، چاق بودن و شکم بزرگ داشتن نشانه ‌ای بود از اعیان و اشراف بودن. اما این روزها دیگر کسی اضافه وزن را دوست ندارد و بیشتر آدم‌ ها ترجیح می‌ دهند این جمله را از دیگران بشنوند که: " خوش به حال ‌ات، چه هیکل خوبی داری! " خوش ‌هیکل بودن این روزها مترادف شده است با باریک ‌اندام بودن و شکمی برآمده نداشتن.

این مطلب از هفته نامه سلامت، شما را با 15 تمرین ورزشی آشنا می ‌کند که انجام روزانه ی آن ها می ‌تواند شما را به همین معنا خوش ‌هیکل‌ تر کند.

 

1- روی یک صندلی دسته‌ دار بنشینید. ساعد دست ‌های تان را روی دسته صندلی بگذارید. ران ‌های ‌تان را به هم بچسبانید و سعی کنید پاهای ‌تان را حداقل 6 سانتی‌ متر از سطح زمین بالاتر بیاورید.

 

10 ثانیه در این وضعیت بمانید و دوباره به حالت اول برگردید.

شما باید این حرکت را از 5 مرتبه در روز شروع کنید و کم‌ کم به 20 مرتبه در روز برسانید.

 

2- روی یک بالش به پشت دراز بکشید. دستان خود را در امتداد بدن‌ تان قرار دهید و پاهای ‌تان را به هم بچسبانید. حالا سعی کنید که بدون استفاده از دست، پاهای تان را 15 تا 20 سانتی ‌متر بالا بیاورید و حداقل 5 ثانیه در این وضعیت بمانید. این حرکت هم می ‌تواند از 5 مرتبه در روز شروع ‌شود و به 20 تا 25 مرتبه هم برسد.

 

3- وقتی پیاده‌ روی می ‌کنید، هنگام راه رفتن بدن خودتان را به سمت چپ و راست متمایل کنید. با این کار، هم شکم‌ تان آب می ‌شود و هم پهلوهای‌ تان.

 

4- از حلقه‌ های ورزشی برای کوچک شدن شکم ‌تان استفاده کنید. شما می ‌توانید در ابتدای کار، تنها روزی 2 دقیقه یا 50 بار حلقه بزنید و به مرور زمان حلقه زدن را تا 30 دقیقه هم ادامه دهید.

 

اندام, پرورش اندام, اندام زن

 

5- دراز و نشست یکی از موثرترین و ساده ‌ترین ورزش‌ هایی است که می ‌تواند شکم را کوچک کند.

پس به پشت روی زمین دراز بکشید. دست‌ های‌ تان را پشت گردن خود گره بزنید و هر چند بار که می‌ توانید حرکت دراز و نشست را تکرار کنید و در روزهای بعد، دفعات تکرار حرکت را افزایش دهید.

 

6- هنگام پیاده ‌روی، ضربه‌ های سبک و آرامی را با انگشتان دست به شکم ‌تان وارد کنید. این جوری تحرک ماهیچه‌ های شکم خود را افزایش می ‌دهید و باعث می ‌شوید که آن ها چربی بیشتری بسوزانند.

 

7- به پشت دراز بکشید. یک بالش کوچک زیر پاشنه پاهای‌ تان قرار دهید و دست‌ های‌ تان را در راستای پهلو‌های ‌تان روی زمین بگذارید. دو دمبل نیم تا دو کیلویی در دست بگیرید و سپس دست‌ های تان را به صورت صاف 10 سانتی ‌متر از سطح زمین بالا بیاورید. 10 ثانیه در این حالت بمانید، 5 ثانیه استراحت کنید و این حرکت را حداقل 7 بار در روز انجام دهید.

 

8- همان‌ طور که نشسته ‌اید و مشغول کارهای روزمره ‌تان(مثلا تماشای تلویزیون) هستید، با کف دست خیلی آهسته به شکم خود ضربه بزنید.

 

9 - طناب زدن هم برای کوچک کردن شکم بسیار مفید است، به شرطی که شما حداقل روزی 50 مرتبه طناب بزنید.

 

اندام, پرورش اندام, اندام زن

 

10- زیاد یک جا ننشینید. نشستن طولانی ‌مدت باعث چاق شدن افراد می ‌شود و این چاقی ‌ها هم بیشتر در ناحیه ران پا و شکم رخ می ‌دهد. شاید به همین خاطر باشد که بیشتر رانندگان شکم بزرگی دارند.

 

11- سر پا بایستید. دو دمبل نیم تا دو کیلویی دست ‌تان بگیرید و دست ‌های‌ تان را به حالت عمود با بدن ‌تان قرار دهید. حدود 20 ثانیه در این حالت بمانید و بعد از 10 ثانیه استراحت این حرکت را دوباره انجام دهید. برای هر چه زودتر آب شدن شکم‌ تان باید این حرکت را حداقل روزی 15 مرتبه انجام دهید و به مرور آن را به 30 مرتبه در روز هم برسانید.

 

12- در طول روز شکم‌ بندهای سفت و محکم را دور شکم خود ببندید.

 

13- سر پا بایستید. دست ‌های‌ تان را کاملا از هم باز کنید و یک پای ‌تان را از روی زمین بردارید و بدن ‌تان را به سمت جلو و پای بلند شده ‌تان را به سمت عقب متمایل کنید. چند ثانیه در این وضعیت بمانید و در هر مرتبه تکرار، پای بلند شده‌ تان را جا به‌ جا کنید.

 

14- به پشت دراز بکشید.دستان خود را پشت سرتان قلاب کنید و کمی سر و شانه‌ های ‌تان را به سمت جلو متمایل کنید.

این حرکات را در حالی انجام دهید که پاهای ‌تان به صورت عمود با بدن‌ تان قرار دارند.

 

15- به پشت دراز بکشید.

زانوهای ‌تان را کمی خم کنید.دست‌ های‌ تان را پشت گردن ‌تان قلاب کنید و سر و شانه‌ های‌ تان را تا وسط کمر به سمت جلو متمایل کنید.

?




موضوع مطلب :


یادداشت ثابت - دوشنبه 92 دی 24 :: 9:46 صبح ::  نویسنده : karim Hemmati
عکس های طنز , عکس های طنز و دیدنی , عکس های خنده دار


عکس های طنز و دیدنی (54)

عکس های طنز , عکس های طنز و دیدنی , عکس های خنده دار



عکس های طنز , عکس های طنز و دیدنی , عکس های خنده دار



عکس های طنز , عکس های طنز و دیدنی , عکس های خنده دار


عکس خنده دار

عکس های طنز , عکس های طنز و دیدنی , عکس های خنده دار



عکس های طنز , عکس های طنز و دیدنی , عکس های خنده دار



عکس های طنز , عکس های طنز و دیدنی , عکس های خنده دار



عکس های طنز , عکس های طنز و دیدنی , عکس های خنده دار


عکس بازمزه

عکس های طنز , عکس های طنز و دیدنی , عکس های خنده دار



عکس های طنز , عکس های طنز و دیدنی , عکس های خنده دار



عکس های طنز , عکس های طنز و دیدنی , عکس های خنده دار



عکس های طنز , عکس های طنز و دیدنی , عکس های خنده دار



عکس های طنز , عکس های طنز و دیدنی , عکس های خنده دار



عکس های طنز , عکس های طنز و دیدنی , عکس های خنده دار


خنده دار,تصاویر خنده دار,عکس ها خنده دار,گالری عکس خنده دار,تصویر خنده دار,

عکس های طنز , عکس های طنز و دیدنی , عکس های خنده دار



عکس های طنز , عکس های طنز و دیدنی , عکس های خنده دار



عکس های طنز , عکس های طنز و دیدنی , عکس های خنده دار



عکس های طنز , عکس های طنز و دیدنی , عکس های خنده دار



عکس های طنز , عکس های طنز و دیدنی , عکس های خنده دار


عکس های طنز و دیدنی (54)

عکس های طنز , عکس های طنز و دیدنی , عکس های خنده دار



عکس های طنز , عکس های طنز و دیدنی , عکس های خنده دار



عکس های طنز , عکس های طنز و دیدنی , عکس های خنده دار



عکس های طنز , عکس های طنز و دیدنی , عکس های خنده دار



عکس های طنز , عکس های طنز و دیدنی , عکس های خنده دار


عکس های طنز و دیدنی (54)

عکس های طنز , عکس های طنز و دیدنی , عکس های خنده دار



عکس های طنز , عکس های طنز و دیدنی , عکس های خنده دار



عکس های طنز , عکس های طنز و دیدنی , عکس های خنده دار



عکس های طنز , عکس های طنز و دیدنی , عکس های خنده دار


عکس های طنز و دیدنی (54)

عکس های طنز , عکس های طنز و دیدنی , عکس های خنده دار



عکس های طنز , عکس های طنز و دیدنی , عکس های خنده دار



عکس های طنز , عکس های طنز و دیدنی , عکس های خنده دار


عکس های طنز و دیدنی (54)

عکس های طنز , عکس های طنز و دیدنی , عکس های خنده دار

 




موضوع مطلب :


یادداشت ثابت - دوشنبه 92 دی 24 :: 9:38 صبح ::  نویسنده : karim Hemmati

2934fbbf93b97100ef0826cd9cfd31cfiy5u32apcmgg8thyp80 عکس از بارداری خاله شادونه




موضوع مطلب :


یادداشت ثابت - سه شنبه 92 دی 4 :: 5:34 عصر ::  نویسنده : karim Hemmati

حلقه

1- مردی که آمادگی ازدواج دارد، زندگی اش هدفمند است

مردی که آمادگی ازدواج دارد زندگی اش هدفمند است؛ یعنی اهداف کوتاه مدت و بلندمدت مشخصی برای خودشدارد و مسلما ازدواج و تشکیل خانواده یکی از این اهداف است.اگر با مردی آشنا شده اید که تکلیف زندگی اش مشخص نیست، حتی اگر رسما از شما درخواست ازدواج کرده، به حرفش اعتماد نکنید.

در ایران آمادگی ازدواج به این معنی است که حداقل تکلیف تحصیل، سربازی و شغل مرد مشخص باشد. البته نه اینکه همه این کارها را به انجام رسانده باشد، فقط باید بداند که در این موارد چه تصمیمی داردو آینده اش را به کدام سمت می خواهد ببرد.

مردی که هنوز نمی داند در کدام شهر یا کشور می خواهد زندگی کند یا (وقتی بزرگ شد!) می خواهد چکاره شود؛ آمادگی لازم برای ازدواج را ندارد، هر چند دیوانه شما باشد. شما هم مجبور نیستید سال ها عمرتان را پای کسی بگذارید تا تازه تکلیفش با خودش معلوم شود. مردی که همه چیزش در آینده است، در آینده فلان شغل و سمت را پیدا می کند، در آینده فلان مقدار درآمد دارد و … فقط به دو شرط می تواند مرد زندگی شما باشد: اول اینکه تلاش و حاصل کارش را از همین حالا ببینید و دوم اینکه از نظر منطقی امکان رسیدن به رویاهایش در یک طول عمر متوسط 70 ساله روی این کره خاکی وجود داشته باشد.

شما می توانید از یک دانشجوی حسابداری انتظار مدیر شرکت شدن را داشته باشید اما انتظار رئیس جمهور شدن را خیر؛ حداقل نه به این زودی ها. ضمنا، اگر مردی تا 35 سالگی نتوانست گام موثری برای رسیدن به رویاهایش بردارد، تا 105 سالگی هم نمی تواند.

 

2- مردی که آمادگی ازدواج دارد، حرف هایش بوی ازدواج و تشکیل خانواده می دهد

مردانی کهب رای شما آسمان و ریسمان می بافند را کنار بگذارید. مردانی که آمادگی ازدواج دارند مرتب در مورد سیاست، باشگاه بدنسازی، سفرهای خارجی، موفقیت های شغلی، موفقیت های تحصیلی در بهترین دانشگاه ها، خاطرات بچگی و اینکه چقدر آدم باهوش و با ذکاوتی بوده و هستند با شما صحبت نمی کنند.

البته اشتباه نکنید، تقریبا همه مردان درباره تمام اینها صحبت می کنند اما ذهن مردان آماده ازدواج در حال حاضر فقط حول یک موضوع می چرخد: ازدواج و تشکیل خانواده.

مردانی که آمادگی ازدواج دارند معمولا درباره معیارهایشان، خانواده شان، اهداف و آرزوهایشان، کار و درآمدشان، فرزند، خانه، گرانی، کرایه، انتظارات، اخلاقیات و هر موضوع دیگری که به ازدواج مربوط می شود حرف می زنند. این مردان دائما در مورد «ما» فکر و صحبت می کنند. همچنین سوالات آنها از شما مشخص است: آنها درباره سبک زندگی شما، رسم و رسومات خانواده تان، دامادهای دیگر، شرایط، عقاید، مهریه، خرج و برج عروسی و (وقتی خیالشان کمی راحت شد) درباره آرزوهایتان از شما می پرسند. تیم فوتبال مورد علاقه تان را هم به این موارد اضافه کنید؛ احتمالا می خواهند بدانند در آینده سر مسابقات فوتبال دعوایتان می شود یا نه!

اگر بعد از چند ماه آشنایی احساس کردید جعبه اسراری هستید که هیچ کس نباید از وجودتان بویی ببرد، بهتر است کاری کنید تا خود او هم دیگر شما را نبیند

3- مردی که آمادگی ازدواج دارد، توانایی تامین زندگی خانواده را دارد

چه از نظر مادی و چه از نظر روانی، مردی که می خواهد خانواده تشکیل بدهد توان و قدتر رسیدگی به یک خانواده را دارد، هر چند به ساده ترین شکل. او از قبل خودش را برای این کار آماده کرده است. ممکن است در ابتدای زندگی از کمک پدرش استفاده کند، وام بگیرد یا خودش را مجبور به کار سخت کند.

این در وجود تمامی مردان جهان است، از غارنشینان گرفته تا مردان قرن 21? مردان می خواهند از شما حمایت کنند. شاید گاهی به کمک شما هم احتیاج پیدا کنند اما خودشان قلبا این را نمی خواهند. لطفا خودتان را اسیر مردان ضعیف و وابسته نکنید. حتی کارهایی مثل عوض کردن لامپ های سوخته و شیرهای خراب، تعمیر ماشین شما یا خرید کردن برای خانه برای مردان بزرگترین لذت است. (اگر وقت کافی داشته باشند.)

ناگفته نماند که هیچ مردی دوست ندارد با کار شبانه روزی، هزینه ولخرجی های شما را بدهد. حداقل چیزی که مرد زندگی تان در قبال این همه فداکاری (!) از شما می خواهد این است که قدر کارهایش را بدانید، شرایطش را درک کنید و در مسیر زندگی کمک حالش باشید.

4- مردی که آمادگی ازدواج دارد، این را به همه اعلام می کند

به احتمال زیاد و در جوامع مدرن شما اولین کسی هستید که از این راز با خبر می شوید، آن هم نه به طور غیرمستقیم و از راه حل کردن پازل. مردان برای این کار ساده ترین راه را انتخاب می کنند. حتی خجول ترین و محجوب ترین مرخدان دنیا هم می خواهندمطمئن شوندشما از تصمیمشان برای ازدواج خبر دارید. این مردان می دانند چه می خواهند و برای به دست آوردنش تلاش می کنند. اکثر آنها هم در این راه نیازی به کمک شما ندارند. (لطفا این جمله را بالای تخت تان طلاکوب کنید!)

مردی که تصمیم به ازدواج با شما دارد، شما را از کسی پنهان نمی کند. از اینکه به اطرافیان بگوید می خواهد ازدواج کند، ابایی ندارد. به محض اینکه چنین مردی شما را برای ازدواجش در نظر گرفت، درباره شما با خانواده و اطرافیانش صحبت می کند.

5 ویژگی مردانی که آمادگی ازدواج دارند

او شما را به عنوان همکار یا آشنا یا دوست معرفی نمی کند، بلکه نامزد، همسر آینده یا حداقل فامیل آینده می خواند و این عناوین را با خوشحالی در مورد شما به کار می برد. او می خواهد به همه اعلام کند که شما دیگر «مال او» هستید. همچنین خودش را هم از خانواده شما پنهان نمی کند و به زودی در مورد تصمیمش با آنها صحبت می کند.

اگر بعد از چند ماه آشنایی احساس کردید جعبه اسراری هستید که هیچ کس نباید از وجودتان بویی ببرد، بهتر است کاری کنید تا خود او هم دیگر شما را نبیند!

5- مردی که آمادگی ازدواج دارد، به دنبال روابط کوتاه مدت نیست

این مورد دیگر گفتن ندارد. مردی که آماده ازدواج است حتما این را می داند که ازدواج یعنی «تعهد» به یک نفر. اگر احساس می کنید مرد زندگی تان آمادگی تعهد را ندارد، بهتر است فکر ازدواج با او را از سرتان بیرون کنید. لطفا منتظر معجزه نباشید. اگر او نخواهد، حتی عشق شما هم نمی تواند ناگهان او را منقلب و سر به راه کند. این را نرفته نیست، چون شما تنها خانم در تاریخ نیستید که چنین خیالاتی در سر داشته است.

از طرف دیگر، گول بعضی مردان را نخورید. اینکه اگر شما واقعا به آنها اعتماددارید بایدتا ته خط با آنها بروید یکی از کلک های مشهور مردانه است. کلک دیگر آنها این است: «ما همین حالا هم مال هم هستیم.» به او بفهمانید که تا زمانی که به شما تعهد رسمی نداده، شمال مال هیچکس نیستید!




موضوع مطلب :


یادداشت ثابت - سه شنبه 92 دی 4 :: 5:33 عصر ::  نویسنده : karim Hemmati

یک هنرمند فرانسوی از خود کمی خلاقیت به خرج داده و با مقواهای رول دستمال توالت اقدام به ایجاد اثر هنری نموده است وی با مقوا اشکالی را ساخته و در داخل رول که در واقع زمینه کار وی می باشد نمایی را ایجاد نموده است . در زیر تعدادی از این اشکال ساخته شده را می توانید مشاهده نمایید.




موضوع مطلب :


یادداشت ثابت - شنبه 92 دی 1 :: 5:17 عصر ::  نویسنده : karim Hemmati
روابط, روابط قبل از ازدواج, در حسرت روابط قبل از ازدواج
روابط زناشویی یکی از ارکان مهم زندگی زناشویی است که هم تاثیرپذیر از عوامل مختلف است و هم می‌تواند ابعاد مختلف زندگی زناشویی را تحت‌تاثیر قرار دهد. مسلم است که در ابتدای ازدواج زوجین خیلی تحت تاثیر احساسات و عشق هستند

بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کا فی درباره نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و.... قابل مشاهده می باشد . سیمرغ با هدف پیش گیری از ایجاد این گونه مشکلات و با احترام به حریم خانواده ، جهت افزایش دانایی زوجهای جوان و کمک به بهبود واستحکام روابط همسران اقدام به تهیه و ارائه مطلب زیر نموده است

کافی است یک بار به مطب روانپزشکان متخصص در زمینه روابط زناشویی مراجعه کنید تا با تعداد زیادی زوج‌های جوان روبه‌رو شوید که همه با نگاهی نگران منتظر وقت مشاوره‌شان هستند. خانمی می‌گوید: « فقط یک سال از ازدواج‌مان می‌گذرد. اوایل همه‌چیز عالی بود اما الان انگار فقط هم‌خانه شده‌ایم! » و مردی دیگر می‌گوید: « از وقتی فرزندم متولد شده دیگر روی خوشی از همسرم ندیده‌ام! انگار فراموش کرده من شوهرش هستم! دیگر از ارتباط با هم لذتی نمی‌بریم.».

وقتی عشق کنار می‌رود و مشکلات پیدا می‌شوند
روابط زناشویی یکی از ارکان مهم زندگی زناشویی است که هم تاثیرپذیر از عوامل مختلف است و هم می‌تواند ابعاد مختلف زندگی زناشویی را تحت‌تاثیر قرار دهد. مسلم است که در ابتدای ازدواج زوجین خیلی تحت تاثیر احساسات و عشق هستند. در واقع در دوران عاشقی به سر می‌برند. بالطبع این مسئله روی روابط زناشویی هم تاثیرگذار است پس بدیهی است که اوایل ازدواج روابط زناشویی هم از لحاظ شدت و هم تواتر بیشتر باشد اما به مرور زمان که جنبه احساسی کم می‌شود و جنبه عقلانی و منطقی بیشتر نمود پیدا می‌کند و از طرفی هم بعد مشکلات زندگی شروع می‌شود، ممکن است این روابط کمتر شود. اوایل زندگی مشکلات زیادی وجود ندارد یا آنقدر احساسات غلبه می‌کند که آن مشکلات نادیده گرفته می‌شود. اما هرچه می‌گذرد جنبه احساسی کم می‌شود و اختلافات بین زن و مرد و مشکلات اقتصادی و اجتماعی نمود بیشتری پیدا می‌کند. وقتی هم که بچه‌دار می‌شوند به هر حال وقت خیلی زیادی صرف بچه می‌شود و زن و مرد شاید دیگر وقت نکنند به هم برسند بنابراین همه اینها روابط زناشویی و جنسی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و طبیعی است که شدت روابط مثل اوایل ازدواج نباشد.

کارهای 2 نفره اول ازدواج را تکرار کنید!
طبیعی است که با افزایش طول زندگی زناشویی احساسات اوایل ازدواج کم شود و به دنبال آن میل جنسی طرفین هم کاهش پیدا کند. این مسئله اگرچه می‌تواند تا حدودی طبیعی باشد اما قطعی و صددرصد نیست و در همه اتفاق نمی‌افتد. به هر حال برای تمام مشکلات راهکار وجود دارد و زوجین باید سعی کنند شرایط را به همان حال و هوای اوایل ازدواج برگردانند و اوقات بیشتری را 2 نفره با هم بگذرانند. متاسفانه در فرهنگ ما وقتی بچه به دنیا می‌آید، انگار حائلی می‌شود بین زن و شوهر. زوجین نباید بچه را مقابل خودشان قرار دهند. آنها همیشه با هم هستند و بچه در کنارشان است نه اینکه بین آنها قرار بگیرد. در فرهنگ ما بعد از آمدن بچه انگار زن و شوهر از حالت همسری درمی‌آیند و فقط مادر و پدر محسوب می‌شوند. در این مواقع، توصیه می‌شود که فکر کنیم اوایل ازدواج است. برای مثال سالگرد ازدواج‌شان را با هم و بدون حضور بچه‌ها جشن بگیرند و برای هم هدیه بخرند یا با هم مسافرت 2نفره بروند. خیلی اوقات بعد از آمدن بچه دیگر زوجین برای هم هدیه نمی‌گیرند و فقط برای بچه کادو می‌خرند، درحالی که این یک اشتباه است.

شاید افسرده شده باشید!
یکی از علل عمده کاهش میل جنسی بعد از ازدواج، اختلافات در زندگی زناشویی است. وقتی زوج از هم دلخور باشند میلی هم به روابط زناشویی نخواهند داشت. دومین علت سردی در رابطه جنسی بروز بیماری‌های روانپزشکی مثل افسردگی است. از آنجایی که بعد ازدواج مشکلات نمود بیشتری پیدا می‌کند، احتمال این بیماری‌ها در افراد بیشتر می‌شود. برای مثال یکی از علائم اصلی افسردگی کاهش میل جنسی است. اگر زن یا شوهر دیدند طرف مقابل‌شان دچار کاهش میل جنسی شده است این را به حساب اینکه چند سال از ازدواج گذشته و طبیعی است، نگذارند. باید به تغییرات خلقی طرف مقابل‌شان اهمیت دهند و ببینند آیا دلتنگی وجود دارد یا عصبانیتی رخ داده یا فرد دچار بی‌خوابی و بی‌اشتهایی هم شده است یا نه و... .اگر افسردگی وجود داشته باشد به راحتی می‌توان با درمان آن، تمایلات جنسی را دوباره مثل قبل افزایش داد.

مواردی که درمان‌پذیر هستند
با افزایش سن عملکرد جنسی کاهش پیدا می‌کند اما این مسئله به سطح فعالیت و تمایل جنسی قبلی فرد بستگی دارد و برای هر فرد متفاوت است. مسلم است کسی که از ابتدای جوانی عملکرد و تمایل جنسی پایینی داشته وقتی هم که سنش بالا می‌رود قطعا دیگر میل جنسی برایش نخواهد ماند اما باز هم این مسئله قطعی نیست. گاهی‌ اوقات برعکس هم اتفاق می‌افتد. برای مثال دیده شده بعضی خانم‌ها که در اوایل زندگی خیلی سرد مزاج هستند و میل جنسی پایینی دارند وقتی به سنین میانسالی می‌رسند، اتفاقا میل جنسی‌شان بالا می‌رود! بنابراین موضوع خیلی قطعیت ندارد. یک دلیل کاهش میل جنسی با افزایش سن، فرسوده شدن اندام‌های بدن و کاهش انرژی است. این موضوع روی دستگاه‌های تناسلی و غدد جنسی هم تاثیر می‌گذارد.  بیشتر افراد وقتی وارد سنین میانسالی و کهنسالی می‌شوند، دچار مشکلات سلامت از جمله فشار خون، دیابت، بیماری‌های عصبی و... می‌شوند که این موضوع در آقایان بیشتر است و روی روابط زناشویی‌شان تاثیرگذار است. برای مثال آقایی که دیابت دارد شاید دیگر در سنین بالا عملکرد جنسی خوبی نداشته باشد. نکته مهم دیگر اینکه متاسفانه در فرهنگ ما و خیلی کشورهای دیگر این باور وجود دارد که تمایلات جنسی مخصوص جوان‌هاست، یعنی اگر فرد به سنین کهنسالی برسد و حرف از مسائل جنسی بزند انگار که گناهی مرتکب شده است. شاید طرف خودش تمایل به برقراری رابطه داشته باشد اما در عین حال یک مشکل جسمی دارد و رویش نمی‌شود به پزشک مراجعه کند، درحالی که این موارد درمان‌پذیر هستند.

مشکل را مستقیم بگویید!
با افزایش طول زندگی زناشویی قطعا سن طرفین هم بالا می‌رود. سن بالا خود می‌تواند مستعد خیلی بیماری‌های جسمی باشد؛ از جمله دیابت و فشار خون. همه اینها می‌توانند روابط زناشویی را تحت تاثیر قرار دهند خصوصا در مردها. در این موارد بهترین راهکار این است که اگر فرد از روابط زناشویی طرف مقابلش رضایت ندارد آن را مستقیما با او در میان بگذارد. گاهی بین زوجین باوجود اینکه با هم زن و شوهر هستند، هنوز حیا وجود دارد و فکر می‌کنند نباید این مسائل را به هم بگویند. برای مثال گاهی شوهر عملکرد خوبی ندارد و خانم فکر می‌کند اگر موضوع را به او بگوید باعث ناراحتی یا پایین آمدن اعتماد به نفس او می‌شود بنابراین این موضوع را نمی‌گوید و به مرور زمان خودش هم دچار مشکلات جنسی می‌شود. صحبت و پیداکردن راهکار در این موارد بسیار اهمیت دارد.

لازم نیست حتما تمام و کمال کار کنید!
مسئله دیگر نوع رابطه زناشویی است. متاسفانه وقتی صحبت از رابطه جنسی می‌کنیم همه در ذهن‌شان یک رابطه کامل جنسی را تصور می‌کنند و فکر می‌کنند اگر فلان مسئله اتفاق افتاد که هیچ، اگر نه پس طرف دیگر عملکرد جنسی ندارد. این طرز تفکر باعث می‌شود فرد یا طرف مقابلش خود را ناتوان فرض کرده و احساس خشم و حقارت کند. برای مثال کسی که یک بیماری جسمی دارد وقتی این اتفاق می‌افتد، فکر می‌کند کفایت لازم برای خانمش را ندارد در صورتی که منظور ما از داشتن روابط زناشویی فقط یک رابطه جنسی کامل نیست. گاهی حتی می‌توان با بروز احساسات و گفتن یک کلام عاشقانه و محبت‌آمیز به اندازه یک رابطه جنسی کامل لذت برد یعنی حتی بوسیدن، در آغوش گرفتن و گفتن کلام عاشقانه برای‌شان در حد یک عملکرد کامل جنسی لذت‌بخش خواهد بود.

به کدام متخصص مراجعه کنیم؟
مسئله عملکرد جنسی مربوط به حیطه روانپزشکی می‌شود. منتها گاهی روانپزشک بررسی می‌کند یا خود فرد متوجه می‌شود که مشکل جسمی برای مثال دیابت و فشارخون دارد. آقایان در این مواقع می‌توانند به یک متخصص اورولوژیست یا کلیه و مجاری ادراری و خانم‌ها به یک متخصص زنان مراجعه کنند. در غیر این صورت هر روانپزشکی می‌تواند کمک‌کننده باشد. در کشور ما سکسولوژیست یعنی کسی که واقعا مدرک سکسولوژی داشته باشد، وجود ندارد. بعضی روانپزشکان در رابطه با مسائل جنسی تحقیقات و مطالعات بیشتری انجام داده‌اند. با این حال هر روانپزشکی می‌تواند به افراد کمک کند. در ایران برخی مراکز دانشگاهی مثل کلینیک سکس روزبه و بیمارستان امام‌خمینی مربوط به دانشگاه علوم‌پزشکی تهران و کلینیک سکس موسسه روانپزشکی تهران مربوط به دانشگاه ایران به صورت آکادمیک به درمان اختلالات جنسی می‌پردازند.





موضوع مطلب :


یادداشت ثابت - شنبه 92 دی 1 :: 5:15 عصر ::  نویسنده : karim Hemmati
پدر و دختر, مرد و همسرش, عشق به همسر
یک مرد 34 ساله امریکایی اقدام به انتشار آلبومی از عکس های زیبا در کنار دخترش در دنیای مجازی کرده است و نکته قابل تامل در این مسئله ژستهای جالبی است که از این پدر و دختر در آلبوم دیده میشود....

یک مرد 34 ساله امریکایی اقدام به انتشار آلبومی از عکس های زیبا در کنار دخترش  در دنیای مجازی کرده است و نکته قابل تامل در این مسئله ژستهای جالبی است که از این پدر و دختر در آلبوم دیده میشود.
این مرد همسر جوانش را درست یک سال بعد از تولد دخترش در اثر سرطان ریه از دست داده است و در این آلبوم ژست های مربوط به عکس های عروسی اش را با دخترش بازسازی کرده و به نوعی او را جای مادرش قرار داده است.

پدر و دختر, مرد و همسرش, عشق به همسر


پدر و دختر, مرد و همسرش, عشق به همسر

او پاییز امسال تصمیم گرفت منزلش را بفروشد و برای اینکه آخرین خاطرات را در این خانه رقم بزند ایده تهیه این آلبوم در ذهن او خطور کرد. این زوج جوان در سال 2009 و یک روز بعد از خرید این خانه باهم ازدواج کرده و از فضای خالی خانه شان به عنوان لوکیشن عکاسی استفاده کردند. و اکنون این مرد با ثبت این تصاویر خاطرات شیرین ورود به این خانه را دوباره زنده کرد.
مادر او یک عکاس حرفه ای است و کار تهیه آلبوم را بر عهده داشته است. این مرد عاشق پیشه میگوید : دخترم خیلی کوچک است و هنوز  نمیتواند درک کند این کار چه هدفی داشته است. اما مطمئنم هنگامیکه بزرگ شد معنای آن را فهمیده و خوشحال خواهد بود.



موضوع مطلب :


<   <<   6   7   8   9   >   
تب کده
درباره وبلاگ

پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 26
کل بازدیدها: 175966